NASZA
OFERTA
ZESPÓŁ
ORZEKAJĄCY
PORADNIA
POLECA
URODA ASPERGEROWA
WSPOMAGANIE ROZWOJU SZKÓŁ
INSTYTUCJE WSPÓŁPRACUJĄCE

KONTAKT

Poradnia Psychologiczno Pedagogiczna nr 2
ul. Siewna 23d
31-231 Kraków
tel/fax 12 415-69-68
e-mail: poradnia2krakow@op.pl

Poradnia jest czynna:
od poniedziałku do piątku
w godz. 8.00 – 18.00

Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 2 w Krakowie jest jedną z poradni założonych przez powiat grodzki miasta Krakowa, zarządzanych przez gminę miejską Kraków. Nadzór merytoryczny nad placówką sprawuje Kuratorium Oświaty w Krakowie. Nasza poradnia mieści się w dzielnicy IV (Biały Prądnik), przy ul. Siewnej 23d, w głębi osiedla, w wolno stojącym budynku z ogrodem. Samochody najlepiej parkować przy sklepie Simply Market. Można również dojechać autobusem linii 137, 164, 169, 267, 287, 469 (wysiadamy na przystanku Clepardia, przy supermarkecie Simply Market).



DLA RODZICÓW





W trudnych decyzjach rodzicielskich ogromnie przydatna może być wiedza – o różnorodnych możliwościach systemu kształcenia, spędzania wolnego czasu, konstruktywnego korzystania z najnowszych technologii. Jak współpracować z nauczycielami, jak zadbać o zdrowie i wszechstronny rozwój dziecka, jak zapewnić mu bezpieczeństwo w sieci? Polecamy Państwu portale internetowe poruszające te kwestie i dedykowane właśnie rodzicom:
rodzicewedukacji.pl/
rodzinny-krakow.pl/
rodziceprzyszlosci.pl

DLA UCZNIÓW





Co dalej po szkole? Jaki wybrać typ dalszej edukacji? Szkołę branżową, technikum czy liceum? Studia wyższe, szkołę policealną czy kursy kwalifikacyjne? Do jakiego zawodu mam predyspozycje? Które branże są najbardziej perspektywiczne? Na te i wiele innych pytań związanych z planowaniem ścieżki kształcenia odpowiedzą nasi doradcy zawodowi. Oprócz spotkań bezpośrednich na terenie Poradni, możliwa jest konsultacja za pośrednictwem poczty mailowej. Swoje pytania kieruj na adres doradca.poradnia2@op.pl
Polecamy też portale: www.victor.com.pl
www.perspektywy.pl

DLA NAUCZYCIELI





Dokąd zmierza edukacja? Jak wyjść naprzeciw problemom spotykanym na co dzień w pracy nauczyciela? Jak uatrakcyjnić lekcje przedmiotowe? Jako edukatorzy potrzebujemy refleksji nad wartościami i celami, ale przede wszystkim oczekujemy wsparcia w postaci konkretnych wskazówek, rozwiązań i projektów. Kodowanie na humanie, Endomonodo a „szkolne klatki”, czym jest C-U-D – ciekawie i inspirująco wspiera nas portal o nowoczesnej edukacji www.edunews.pl