NASZA
OFERTA
ZESPÓŁ
ORZEKAJĄCY
PORADNIA
POLECA
URODA ASPERGEROWA
WSPOMAGANIE ROZWOJU SZKÓŁ
INSTYTUCJE WSPÓŁPRACUJĄCE

Zapraszamy na spotkanie „Wielki Cyrk Iris – literatura dziecięca w roli terapii emocjonalnej i społecznej”, które odbędzie się w środę 23 października, o godz. 18:00 w Instytucie Cervantesa, ul. Kanonicza 12. Naszą Poradnię będzie reprezentowała Roksana Kociołek-Kaszyńska, a jego organizatorami są: Instytut Cervantesa oraz Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie.
W debacie weźmie udział Bernadetta Pajdak, autorka książki dla dzieci „El Gran Circo Iris” (Wielki Cyrk Iris) poruszającej temat niepełnosprawności ruchowej. Bohaterem książki, będącej punktem wyjścia do spotkania, jest Tony, chłopiec na wózku inwalidzkim, zafascynowany spektakularnym światem cyrku.
Szczegółowe informacje na temat wydarzenia znajdą Państwo pod linkiem:

Szczegóły tutaj


DLA RODZICÓW





W trudnych decyzjach rodzicielskich ogromnie przydatna może być wiedza – o różnorodnych możliwościach systemu kształcenia, spędzania wolnego czasu, konstruktywnego korzystania z najnowszych technologii. Jak współpracować z nauczycielami, jak zadbać o zdrowie i wszechstronny rozwój dziecka, jak zapewnić mu bezpieczeństwo w sieci? Polecamy Państwu portale internetowe poruszające te kwestie i dedykowane właśnie rodzicom:
rodzicewedukacji.pl/
rodzinny-krakow.pl/
rodziceprzyszlosci.pl

DLA UCZNIÓW





Co dalej po szkole? Jaki wybrać typ dalszej edukacji? Szkołę branżową, technikum czy liceum? Studia wyższe, szkołę policealną czy kursy kwalifikacyjne? Do jakiego zawodu mam predyspozycje? Które branże są najbardziej perspektywiczne? Na te i wiele innych pytań związanych z planowaniem ścieżki kształcenia odpowiedzą nasi doradcy zawodowi. Oprócz spotkań bezpośrednich na terenie Poradni, możliwa jest konsultacja za pośrednictwem poczty mailowej. Swoje pytania kieruj na adres doradca.poradnia2@op.pl
Polecamy też portale: www.victor.com.pl
www.perspektywy.pl

DLA NAUCZYCIELI





Dokąd zmierza edukacja? Jak wyjść naprzeciw problemom spotykanym na co dzień w pracy nauczyciela? Jak uatrakcyjnić lekcje przedmiotowe? Jako edukatorzy potrzebujemy refleksji nad wartościami i celami, ale przede wszystkim oczekujemy wsparcia w postaci konkretnych wskazówek, rozwiązań i projektów. Kodowanie na humanie, Endomonodo a „szkolne klatki”, czym jest C-U-D – ciekawie i inspirująco wspiera nas portal o nowoczesnej edukacji www.edunews.pl