Procesowe wspomaganie szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2019-2020 – tematyka wspomagania.

·         Organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej dla ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.

·         Pomoc psychologiczno-pedagogiczna - dostosowanie wymagań do potrzeb uczniów, interpretacja zaleceń zawartych w opiniach PPP i orzeczeniach.

·         Kształtowanie postawy szacunku i zrozumienia wobec innego ucznia.

·         Kompetencje kluczowe. Określenie mocnych i słabych stron ucznia.

·         Kompetencje społeczne ( uczenie się).

·         Szkoła wspomaga rozwój uczniów z uwzględnieniem ich sytuacji. Praca z uczniem zdolnym.

·         Działania wychowawcze służące eliminowaniu niewłaściwych zachowań uczniów oraz wzmacnianiu  zachowań pożądanych.

·         Komunikacja- umiejętność prawidłowego komunikowania się i radzenia sobie w sytuacji konfliktowej

·         Paca z uczniem z rodziny cudzoziemskiej. 

·         Techniki, metody uczenia się ucznia. Udzielanie informacji zwrotnej.

·         Kształtowanie umiejętności tworzenia i przetwarzania informacji u uczniów.

·         Wspomaganie rodziców w procesie wychowania dziecka.

·         Rozwijanie kompetencji matematycznych. Korzystanie z tablicy multimedialnej.

·         Sztuka osadzona w regionaliźmie ( Wyspiański ). Warsztaty techniczno-plastyczne. Rozbudowanie zainteresowań dzieci różnymi formami plastycznymi.

powrót
NASZE LOGO:
POLECAMY PUBLIKACJE:
ARCHIWUM: