19 maja odbyło się spotkanie sieci Animatorów Rozwoju Szkoły z placówek,
które współpracują z Poradnią Psychologiczno – Pedagogiczną nr 2 w zakresie procesowego rozwoju.
Z powodu dużej liczby osób w sieci została ona podzielona na dwie grupy – gr. A i gr. B.
Na spotkaniach została przedstawiona rola ARS w czasie poszczególnych etapów kompleksowego wspomagania szkół oraz odbyła się dyskusja prowadząca do uwspólnienia rozumienia tej roli.
Animatorzy, którzy uczestniczyli w pilotażu realizowanym przez Gminę Miejską Kraków podzielili się swoim doświadczeniem wynikającym z pełnienia funkcji ARS w działaniach pilotażowych.
Została też przedstawiona koncepcja włączenia działań z zakresu wspomagania w ewaluację wewnętrzną.
Omówiliśmy strukturę planu rozwoju szkoły oraz znaczenie tego planu w kompleksowym rozwoju szkoły/przedszkola.
Bardzo dziękuję wszystkim pracującym w sieciach za zaangażowanie i merytoryczne wsparcie.
Urszula Grygier - koordynator merytoryczny ds. wspomagania
NASZE LOGO:
POLECAMY PUBLIKACJE:
ARCHIWUM: